Blogga!

Nu bloggar jag ju faktiskt. Haha jag har inte tid att blogga jämt men ska försöka bättra mig. Det går i vågor det dära. Ibland har jag inte tid, ibland tar jag mig inte tid och totalt ointresserad ibland. Men nåväl eftersom jag ändå har folk som läser här varje dag så kanske det är dags att blogga lite? På Fredag ska jag till My igen och ljusa ner håret, det blev mörkbrunt och jag hade tänkt ljusbrunt. Så bra är det med den saken! Anders börjar snart jobba på Combitech, hurra för honom! Idag är Anders i Gislöv och jag är hemma faktiskt. Jag har haft lite ärenden på fm så jag ville bara vara hemma och slappa. Dock saknar jag svärfar så nästa gång blir det att åka till Gislöv, love that place. Så otroligt vacker miljö. Jag uppdaterar senare, ska föna mitt hår och kasta på mig myskläder, för det är Pippa myskväll =D
 
Sen vill jag bara skriva några rader. MY, du är en av de finaste personer jag känner och jag blir alltid glad av att vara hos dig!
 
 
Kommentera inlägget här: