RIP Linn Nyman

 
 
(Se gärna videon, där hon verkligen mår dåligt. Det är hennes sista video)
 
Vill börja med att skriva RIP Linn Nyman. Denna tjej blev mobbad till döds, tänk att det kan vara så roligt för er mobbare att trycka ner andra? Vad hade denna tjej gjort er för att förtjäna detta? Tänk efter. Nu har ni ett liv på ert samvete. En 13 åring ska inte behöva tänka om hon ska hoppa framför ett tåg! Hon ska vara lycklig.
Jag har aldrig blivit mobbad själv men näthat har jag stått ut med. För många tjejer är det inget men för andra kan det sluta såhär. Jag vill bara en sak. Ni som får utstå med detta, det är dem det är fel på inte ni. Människor som trycker ner dig som ensam individ är osäker. Jag tycker det är fruktansvärt att tjejer speciellt kan vara så jävla elaka. Se er själv i spegeln och känn hur ful ditt yttre blir pga av vad du gjort. Ni som någon gång mobbat någon eller sagt något dumt. Be personen om ursäkt innan det är försent. Nu vill jag rikta mina tankar till Linns familj, släkt och vänner. Jag skänker en kram till alla er. 
Jag vill inte förespråka med våld men en sak säger jag. När man gör illa en person på detta sätt eller skadar ett djur då har jag INGA gränser. Mobbarna som tog Linns unga liv ni förtjänar allt ont i världen. Fy fan.
 
Kom ihåg det är mobbarna som mår dåligt och har så fruktansvärt hemska liv så dem livnär sig på att mobba precis som en vampy behöver blod.
 
Sov gott och vila i frid Linn ❤
 
 
 
Anonym:

du är en bra förebild jennifer

johanna:

så jävla hemskt, åååååhhh stackars tjej

älskar din blogg pipp, keep it up

Anonym:

hon e skabb

Anonym:

FUCK OFF så jävla ful hon e

Jenny:

bra att du tar upp detta Pippsan =D

Anonym:

ähs VADÅÅ? spela roll... folk dör jämt

palla

Kommentera inlägget här: