Egypten part 2

 
... Vackra Egypten. Saknar det varje dag. Jag hoppas vi reser dit snart igen.
 
 
... The Masterbedroom. Världens bästa säng helt klart. Ville ta med mig den hem!
 
 
... Badrum med dusch till höger.
 
 
... Entrén var fylld av palmer.
 
 
... Detta är livet!
 
 
... Kändes nästan om en saga!
 
 
... Anders verkade trivas!
 
 
... Här satt vi varje morgon och åt frukost!
 
 
... Husen i Egypten var fina, men det var inte så mycket grönområde!
 
 
... Vackert!
 
 
... På väg till Hurghada/Egypten efter suttit på flyger i för många timmar. Jag fick byta om till klänning på flygplanet efter att haft på sig vinterjackan i Sverige.
 
 
... Lobbyn.
 
 
... Vi åkte ifrån Kävlinge 2 på natten och var i Göteborg/Landveter klockan 6 på morgonen. Inte speciellt charmig stad.
 
 
... Mrs och Mr? Känns lite onödigt. Jag heter Jennifer!
 
 
... Eftersom vi hade två rum så hade jag ett klädkalas i de andra bäddarna.
 När man är bortrest får man faktiskt unna sig med berg av kläder.
 
 
.... Maten i Egypten var inget att hurra över. Frukosten var väl ungefär det mest smakrika. Jag trodde Egypten var
känd för sina kryddor?
 
 
... Vårt hotellrum, längst upp!
 
 
... Anders min älskade blomma!
 
 
... Simfoten i full gång igen!
 
 
... Lunchen! Fanns inte ens vitlökssås? Bara en massa konstiga saker. Så det var väldigt torrt. Tur dom hade
"Pringels" i butiken haha!
 
 
... En röd Jennifer?
 
 
... Vår trappa ner!
 
 
... "Anders jag kunde stå på händer när jag var 11 år! Vänta, snart så!"
 
 
... Första soltimmen!
 
 
... Vackert! Känns nästan som en overklig bild med den fina utsikten.
 
 
... Gratis drinkar nere vid puben på kvällarna! Träffade en kvinna där nere som jag shoppade med och drack lite drinkar.
 
 
... Härligt att vara tillbaka i ett regnit Göteborg? Inte direkt.
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: